۶ پاسخ

ساعتای اول گریه میکنه، درد داره خوب. ولی استامینوفن بده. پسر من همین دیروز ، سر یک هفته حلقه‌ش افتاد. دو روز اول استامینوفن دادم

پسرمو 23 روزه ختنه کردیم اصلا اذیت نشدم هرچی زودتر ختنه کنی بهتره درد رو نمیفهمه

من که باختنه مخالفم پسردارم بشم میزارم خودش بزرگ شد تصمیم بگیره

هر چ زودتر بهتر چون بچه آخرای دوماه بازی با دست و پاهاش زیادی میشه و تلاشش برا به پهلو افتادن
اینحور اذیت میشه

واااا خب گریه که داره دیگ😑
پسرمن۴۰روزه بود همین ک بی حسی رو زد انقد گریه کرد بعدش ساکت شد کار دکتر ک تموم اثر بی حسی رفت باز دوباره گریه کرد تا خونه قطره دادم خوابید فرداشم یادش رفت😅خداروشکر زود خوب شد

زودتر ختنش کن گریش فقط همون لحظس من پسرمو ۲۷ روزه ختنه کردم فقط همون لحظه گریه کردو بعدش اصلا متوجه نشد

سوال های مرتبط