۷ پاسخ

از هفته ۳ شروع میشه . بستگی به شانست داره 😭😭😭😭😭😭

بچه اش کولیک از اول شدید نبود
دور میذاشتمش روپام میزدم رو کمرش نفخش که آزاد میشد آروم می‌شد
ولی ۲ هفته پیش شدید شد اروغشو خوب میگیرم پاشو ماساژ میدم تو شکمش کمتر شده خداروشکر
از ۱۱ روزگی یا نظر دکتر براش پدی لاکت شروع کردم برای یبوستش ولی برای کولیک هم هست
یه خاطر همین بهش میسازه خوبه خداروشکر
هر بچه ای یه قطره بهش میسازع مثلاً من یه بار بهش کولیف دادم خیلی بدتر شد
اینفاکول رو خیلی شنیدم خوبه ولی خب یکم قیمتش بالاست و فقط هم تو سیسمونی فروشی پیدا میشه
به نظرم شکمشو در جهت عقربه ساعت ماساژ بده پاشو دوچرخه پار بکن تو شکمش بعد میتونی از قطره های ساده شروع کنی ببینی کدوم بهش میسازه
اگه رفلاکس داره قطره با طعم نعناع بهش نده بدنرش می‌کنه

اره دختر من اینجور بود

اره مال پسر من از یک ماهگی بیشتر شد

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

کولیک بچه من از یک ماهگی شروع شد

اره.

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی