کسی بوده ۸ هفته دیگه تهوع و سنگینی معده ش خوب بشه؟

۵ پاسخ

۱۰ هفته شروع شد هنوزم دارم

من حال تهوه فعلا ندارم

نه تازه شروعشه

من تا ۱۶ هفته داشتم هنوزم اسید معدرو بازم دارم و حساسیت به بو

اره
من از ۷ و ۸ هفته سنگینی معدم خوب شد به جاش استفراغ اومد 😐🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته هفدهم بارداری
مامان آبنبات مامان آبنبات هفته بیست‌ودوم بارداری