۱۰ پاسخ

اهوازم صدا میاد

میگن صدای پدافند ولی اینکه چرا فعال شده مشخص نیست

طرف ما ی ساعت پیش اینا صدا میومد

🚨🚨🚨#فوری | صدای پدافند و انفجار دقایقی پیش در تهران‼️‼️‼️

🚨رسانه خبری #

منم شنیدم

منم نور دیدم تو اسمون غیب شد

🚨 درباره فعال شدن پدافند در تهران

🔹صدای فعال شدن‌ پدافند از حدود ساعت ۲۳:۲۰ در برخی نقاط تهران آغاز شد و پس از آن گزارشهای متعدد نشان می‌داد که این صدا در نقاط مختلف از غرب و شرق و مرکز و‌ جنوب تهران شنیده شده است.

🔹گزارشها حاکیست که پدافند برای مقابله با ریزپرنده و پهپادهای شناسایی فعال شده بود.

🔹صدای پدافند پس از حدود ۲۰ دقیقه فعالیت و مقابله با ریزپرنده‌ قطع شد.

🔹 هم اینک تهران در وضعیت عادی است و فعلاً هیچ صدایی از پدافند به گوش نمی‌رسد.

صدای چیہ؟

خوندم ک صدا پدافند ک

نه. میگن ۱۱ جنگ راسته ؟

سوال های مرتبط

مامان 🍓kayan🍓 مامان 🍓kayan🍓 ۲ سالگی
مامان خوشگل خانم مامان خوشگل خانم ۲ سالگی
مامان 🩵بچه رئیس💙 مامان 🩵بچه رئیس💙 ۲ سالگی