اهوازم صدا میاد
میگن صدای پدافند ولی اینکه چرا فعال شده مشخص نیست
طرف ما ی ساعت پیش اینا صدا میومد
🚨🚨🚨#فوری | صدای پدافند و انفجار دقایقی پیش در تهران‼️‼️‼️
🚨رسانه خبری #
منم شنیدم
منم نور دیدم تو اسمون غیب شد
🚨 درباره فعال شدن پدافند در تهران
🔹صدای فعال شدن پدافند از حدود ساعت ۲۳:۲۰ در برخی نقاط تهران آغاز شد و پس از آن گزارشهای متعدد نشان میداد که این صدا در نقاط مختلف از غرب و شرق و مرکز و جنوب تهران شنیده شده است.
🔹گزارشها حاکیست که پدافند برای مقابله با ریزپرنده و پهپادهای شناسایی فعال شده بود.
🔹صدای پدافند پس از حدود ۲۰ دقیقه فعالیت و مقابله با ریزپرنده قطع شد.
🔹 هم اینک تهران در وضعیت عادی است و فعلاً هیچ صدایی از پدافند به گوش نمیرسد.
صدای چیہ؟
خوندم ک صدا پدافند ک
نه. میگن ۱۱ جنگ راسته ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.