مامانا واکسن ۲ کاهگی خیلی سخته؟؟؟

۱۶ پاسخ

بعدم موقع پوشک عوض کردن بهش باشیشه شیر بدع حواسش پرت میشه پاهاشوتکون نمیده اینا تجربه های من بودن

فقط بعد واکسن قنداق کن ازیت نمیشع ایشالله

ن عزیزم

ن سخت نیست
بعدش کارای بچه عوض میشه شیر خوردنش و یکم نق نقو میشه اینا بده
وگر نه واکسن سخت نیست

نه اصلا

نه اصلا

انشالله واسه کوچولوی شما خوب باشه بدت بچه ها فرق میکنه واسه یکی سخته واسه یکی آسون
واسه دختر من خیلی سخت گذشت درد داشت تب داشت ولی همون یکروز فرداش خوب بود

برا منم تب کرد ک صبحش خوب شد یکم اذیت میشن یه خورده باید صبور باشی اگ تنهایی برو خونه مامانت با بگو‌بیاد پیشت ک اگ تب کرد کمکت بده من تا صبح پلک نزاشتم روهم برا بعضیا ک سبک میگذره من خودمم استرس ۴ماهگی دارم

برای من افتضاح بود.

نه باباالکی میان جومیدن

نه عزیزم فقط نیم ساعت قبل بردن به بهداشت بهش دوبرابر وزنش استامینوفن پاراکید بده که زیاد دردش نیاد

ن عزیزم برای ما سبک بود ایشلا برای شمام سبکه

ن ولا اصلا درد نداره خیلی بزرگش میکنن برا پسرمن ک عالی بود

نه برا منم سخت نبود فقط همون لحظه خیلی دردش امد

نه...

ن گلم

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۲ ماهگی
مامان ارس و اِلا مامان ارس و اِلا ۱۰ ماهگی