۳ پاسخ

یه وقتایی برنج نیم دونه رو با گوشت یا مرغ میپزم له میکنم عین چلوگوشت میدم بهش یاحالت عدس پلو ..

ناهار شامم دوروزه درست میکنم میزارم یخچال .سوپ بیشتر میدم پامرغ .یا گوشت ‌یا مرغ .سبزیجات هر چی داسته باشم میریزم توش .یکم برنج .چند تا دونه عدس .لوبیا سبز .جعفری سیب زمینی پیاز .و گوجه میزارم بپزه بعد میکس میکنم میدم بخوره

زرده تخم مرغ پخته شده رو یه کوچولو کره با یکم شیر پاستوریزه اگه نبود یکم آب‌جوش که شل شه قاطی میکنم بهش میدم .... اتمیل میدم با سیب و خرما و‌جوپرک درست میکنم ..حریر بادوم و فرنی اینا برا صبحونه .

سوال های مرتبط