خانومااا بخونید بی زحمت.....

تصویر
۳ پاسخ

چه جالب منم پریودم20 اسفند بود 😍 مبارکه عزیز. من هفت هفته رفتم سونو دادم قلبش و همه چیزش نرمال بود خداروشکر.شماهم زودتر برو اگه یه درصد هم چیزی بود با دارو و تقویت زودتر برطرف میکنی عزیز نگران نباش

صبر کن چیزی نمیشه

نرو یکی دوهفته بعد برو

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان علی و توت فرنگی مامان علی و توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان الای مامان الای هفته شانزدهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری