چه جالب منم پریودم20 اسفند بود 😍 مبارکه عزیز. من هفت هفته رفتم سونو دادم قلبش و همه چیزش نرمال بود خداروشکر.شماهم زودتر برو اگه یه درصد هم چیزی بود با دارو و تقویت زودتر برطرف میکنی عزیز نگران نباش
صبر کن چیزی نمیشه
نرو یکی دوهفته بعد برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.