ماهی که ضرر نداره؟

۶ پاسخ

ماهی غزل وسالمون خیلی خوبههه برای زن باردار
فقط ماهی هایی دریایی و تن ماهی نخور ک جیوش خیلی بالاست

ماهب قزل و سالمون بخور فقط
تازه ماهی عالیههه باید زن باردار بخوره حتما

ماهی قزل و سالمون خوبه بقیه جیوه داره و خطرناکه

نه اتفافا باید بخوری قزل یا سالمون فقط

نه خیلی هم خوبه امگا۳داره

نه ب اندازه بخوری هیچی ضرر نداره سعی کن ماهی کم جیوه بخوری سرچ کن ببین کدوماس ولی من خودم چندبار قزل الا خوردم جز این چیز دیگ ای دوس ندارم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل ۲ ماهگی
مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان sakine مامان sakine هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لنا🤱🫃 مامان لنا🤱🫃 ۱۰ ماهگی
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد