ماهی غزل وسالمون خیلی خوبههه برای زن باردار
فقط ماهی هایی دریایی و تن ماهی نخور ک جیوش خیلی بالاست
ماهب قزل و سالمون بخور فقط
تازه ماهی عالیههه باید زن باردار بخوره حتما
ماهی قزل و سالمون خوبه بقیه جیوه داره و خطرناکه
نه اتفافا باید بخوری قزل یا سالمون فقط
نه خیلی هم خوبه امگا۳داره
نه ب اندازه بخوری هیچی ضرر نداره سعی کن ماهی کم جیوه بخوری سرچ کن ببین کدوماس ولی من خودم چندبار قزل الا خوردم جز این چیز دیگ ای دوس ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.