قلیه ماهی با این ماهی سیمو👇🏻 ضرر نداره؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من همه انواع ودارم میخورم ک

اسمشو سرچ کن تو نت ببین جیوه این ماهی زیاده یا کمه
اگه کمه میتونی بخوری

بخورباباب قول مامانم ماهمش ماهی میخوردیم قدیم دنبال جیوه ومیوه نبودیم ک الان توهرغدایی میزنی انترنت

بخور بابا سخت نگیر ماهیم بخور😁

بخور

نوش جونت بخورم که ماهی زیادمیخورم بارداری قبلیم هم ماهی وخرچنگ زیادخوردم ماشالله دخترم خیلی باهوشه

قزل الا یا سالمون بگیر

حالا در حد یه ناهار خبری نیست بخور نوش جونت

عزیزم فقط ماهی قزل آب شیرین که تو مغازه ها هست
و سالمون

من شنیدم فقط ماهی سالمون و قزل آلا میشه خورد

سوال های مرتبط

مامان پناه‌کوچولو🩷 مامان پناه‌کوچولو🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل ۲ ماهگی
مامان امیرابولفضل مامان امیرابولفضل ۱ ماهگی
مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری