۳ پاسخ

شربت لاکسی ژل

عزیزم منم همینجور شده بودم
چون شیر خودمو میدم، بدنم کم آب هم شده بود
آب کافی بخور، سعی همش دهنت تر باشه
میوه هایی مثل پرتقال و کیوی حتما بخور
آلو خشک و انجیر هم خوبن
با روغن زیتون مقعدت رو همیشه چرب کن
و خوب غذا بخور کلا
بعد چند روز ان شاءالله خوبِ خوبی

سلام .انجیر خشک خیس کن بخور یا قیصی اینا واسه یبوست خوبه .توت فرنگی هم خوبه

سوال های مرتبط