خانماتروخدابگین دفع پروتئین بالایه دارم دق میکنم

تصویر
۹ پاسخ

گلم علائمت چی بود که آزمایش دفع پروتئین دادی؟؟
من از ۷ ماهگی ورم شدید دارم و روز به روز دارم بدتر میشم هیچکدوم از کفش و صندلام نمیره پام به دکترم میگه فقط میگع نمک نخور استراحت کن
نمیدونم چرا یه آزمایش برام نمینویسه

برا منم ۲۴۰ بود دکتر گفت مشکلی نداره

عدد۲۳۱زذه ومن نگرانم

گوشیم دوربینش شکسته نمیشه

اره۲۳۱ زده

اگه اون عدد ۲۳۱ باشه دفع داری ولی خیلی بد نیس ، بالای ۳۰۰ خطرناکه

ی عکس واضح تر میشه بذاری عزیزم

خیلی ناواضحه

یه عکس واضح بزرار هیچی پیدا نیس

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۳ ماهگی
مامان دنیاومحمدجواد🩵 مامان دنیاومحمدجواد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بالالاریم🍓🤍 مامان بالالاریم🍓🤍 ۴ ماهگی
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان مل مل فرفری☁️ مامان مل مل فرفری☁️ ۹ ماهگی
مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری
مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وچهارم بارداری