گلم علائمت چی بود که آزمایش دفع پروتئین دادی؟؟
من از ۷ ماهگی ورم شدید دارم و روز به روز دارم بدتر میشم هیچکدوم از کفش و صندلام نمیره پام به دکترم میگه فقط میگع نمک نخور استراحت کن
نمیدونم چرا یه آزمایش برام نمینویسه
برا منم ۲۴۰ بود دکتر گفت مشکلی نداره
عدد۲۳۱زذه ومن نگرانم
گوشیم دوربینش شکسته نمیشه
اره۲۳۱ زده
اگه اون عدد ۲۳۱ باشه دفع داری ولی خیلی بد نیس ، بالای ۳۰۰ خطرناکه
ی عکس واضح تر میشه بذاری عزیزم
خیلی ناواضحه
یه عکس واضح بزرار هیچی پیدا نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.