خانما بنظرتون از الان غذا کمکی بدم به بچم

۵ پاسخ

از بعد واکسن ۶

سر خود نده ببرش دکتر ببین اجازت میده

اگ رفلاکس داره دکتر اجازه داده اره میتونی

اگه وزنش خوبه فعلا زوده

بزار 4ماهش تموم بشه بعد شروکن

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی💙🥺 مامان فسقلی💙🥺 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین ، مامان ماهلین ، ۱۰ ماهگی
مامان توت



فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی