خانما بنظرتون الان غذا کمکی بدم به ویهان؟؟

۸ پاسخ

من لعاب برنج با فرنی از دیروز سیب با هویچ آب پز میکنم بهش میدم روز یک وعده دیگه هم صبح ها

دوهفته بعد از واکسن چهار ماهگی اگر رفلاکس داره در غیر این صورت همون شش ماه

منم میخوام از اواخر ۴ ماهگی شروع کنم چون رفلاکس داره شیر نمیخوره نمودار رشدش وزنشو رو به پایین داره نشون میده

عجله نکن باید ۶ ماهش تموم شه منم خیلی عجله داشتم اخر ۶ شروع کردم

از دکتر بپرسی بهتره با شرایط بچه میگه

من به بچم میدم از الان

نه خیلی زوده

من از ۴ماهکی شروع کردم کم کم بهش فرنی میدادم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۳ ماهگی