۴ پاسخ

توی پریودی کاچی خیلی خوبه

لعنت به تنبلی خسته شدم از قرص و دارو و دمنوش🫠

منم تنبلی دارم میگن کم کردن وزن و اصلاح سبک بهترین راهش من که دیگه خسته شدم واقعا

قند و نوشابه چیزای که خوب نیست بزار کنار خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی