۵ پاسخ

من سوار کردم پریروز البته خلوت بود و ۵ تا ایستگاه بیشتر نبود

سوارش نکنی بهتره

مترو خیلی شلوغه نه سوارش نکن

بستگی به هوا داره

ب ریسکش نمیارزه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۵ ماهگی