پوشک شیرخشک خانما نظربدید

تصویر
۸ پاسخ

خانواده شوهر جون به جونشون کنی با عروس بدن البته نه همه شون به نظر من دست شوهرت واسطه بشه آشتی تون بده اگه دوست داری دوباره رابطه داشته باشی با شوهرت حرف بزن

بنظرم اگه از شوهرت راضی هستی و باهات خوبو مهربونه بخاطر اون بگو دیگه دلم نمیخاد قهر طولانی شه دعوتشون کن خونتون و یا یه چیز کوچیک بخر برو خونشون

حق با همسرته. اصلا با همسرت به خاطر هیچکس دعوا نکن. خودت مشکلتو‌ حل کن به شوهرت در حد یک جمله بدون توهین بگو و رد شو. قهر کردن با خانواده همسر اشتباهه دعوتشون نکن ولی اگه موقعیتی پیش اومد برای آشتی که بری خونشون از دست نده.

اگه میخوای قهر و دعوا با شوهرت کمتر شه، و آنقدر این بحث ادامه پیدا نکنه..برو خونشون. اگه قبلا زیاد میرفتی.الان کم برو. هر سه ماه یک باز. چهار ماه یکبار. در حد یک ساعت نشستن برو برگرد....جز سلام خداحافظی باهاشون سعی کن زیاد هم کلام نشی که بحق پیش نیاد... برو خونشون ولی سالی سه چهار بار کافیه واقعا.. اگه خیلی اذیتت میکنن کمتر

بنظرم اگه آشتی کنی با شوهرت بری اونجا بهتره تا اون تنهایی بره
وقتی تنها میره مطمئن باش پشتت حرف میزنن ..شوهرت کم کم ازت دور میشه

شماچقدرمثل منی

حس میکنم دلت میخاد بری خونشون باهاشون رابطه داشته باشی
چرا تمایل به رفت آمد داری
بشین سرخونه زندگی بزار شوهرت بره هرگاه رفت بشین استراحت کن

چی گفتن پشتت؟ ولش کن مهم نباشه برات، بهشم نگو که بیاد خونه مامانت

سوال های مرتبط