۱۴ پاسخ

بعد غذا قرص نعنایی دمنوش زیره ای چیزی بخور نفخش بره بگو ب عطاری ببین چی میده بت

همه چی کم کم وارد غذات بکن تا بچه عادت کنه

هیچی برای همین لاغر میشیم

دکتر بهم گفت بخور اگه روز بعدش اذیت شد. بدون این نوع مواد غذایی به بچه آت نمیسازه نخور البته به جز حبوبات و گوشت گوساله و سویا. اینا رو نخور بقیه رو تست کن. البته من. لپه و عدس سبز میخورم بچه ام. زیاد اذیت نمیشه. البته خیس میکنم چند بار آب عوض میکنم

میام چیزی بخورم اجازه نمیدن نه بده برا بچه این چیزا🤦‍♀️بخدا بارداری بهتر بود👌😂

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

برنج

ای جون ،خداااا حفظش کنه،طاقت ندارم برا دیدن این صحنه😍😍

من بعد 30 روز همه چی خوردم عادت کرد، شماهم بخوریت عادت کنه دل درد نمیشه

مامان رایان کمکی شیرخشک هم میدی
یا فقط شیر خودت؟

اووووخ،قربون دستاش😍✨

خدایااا😍کی میشه نی نی من اینطور حلقه کنه دستشو تو دستم🥺🥲

نمیدونم وقعا😞😞

اوخی چه کوچولو🥺

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی
مامان امیر و تودلی مامان امیر و تودلی روزهای ابتدایی تولد