من بدون پمپ درد سزارین شدم بنظرم خیلی واجب نیست.شیاف هم فقط ۴ تا گذاشتم
من پمپ درد نداشتم خیلیم استانه تحمل دردم پایینه شیاف گذاشتم قابل تحمل بود اما من تا بیست و دو سه روز کامل درد داشتم از داخل بود میفهمیدم
داشت جوش میخورد
نمیتونستم دولا شم
بلند بخندم یا داد بزنم
کلا به بدن هرکسی بستگی داره هرکی یه مدله
دوست خودم چند ماه پیش سزارین شد گفت روز سوم بلندشدم از مهمونامون پذیرایی کردم
منم بدون پمپ درد و ۴شیاف
پمپ درد عالیههههه
عزیزم دکترتون کی بود؟؟
پمپ درد گیج میکنه بعضیارو فشارو میندازه دیرتر سرپا میشن یا برعکس چنان شنگول میشن بعدا میرن خونه میوفتن . رو هر کسی یه طور جواب میده
حیف که شهر ما پمپ درد نداره 😭
شیاف تاثیرش بیشترره
پمپ درد برای شیر دادن بده؟
منم برا پسر اولم پمپ درد نداشتم بهتر بودم برا دومی داشتم تاثیر نداشت روم خیلی درد کشیدم ترجیح میدم برا این هم نگیرم پمپ درد
برا من بدون پمپ درد بود مدام آمپول ضد درد و شیاف میزدن هیچی نفهمیدم
من پمپ درد گرفتم ولی هزینش 3500شد بدون بیمه هزینش آزاده
من اولی پمپ دردگذاشم دومی نه بنطرم دومی بهتربود پ
شرمنده سوالم بالا نمیاد
کیا اینجوری شدن ک بی حسی و صورت و گزگز تجربه کردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.