ارررره اونایی ک پمپ نداشتن گریه میکردن ک اولین راهشون برن بابا
بعد سه ساعت بی حسیت تموم میشه او موقع پمپ میزاری تا۲۴ساعت عالیع
مگه سزارین درد دارع من فکر میکردم انقد بی حس هستی ک اصلا دردی نمیفهمی
اصلا برای من جواب نداد
دقیقااااا
بهترین مسکن
اره منم زایمان قبلیم داشتم عالی بود هیچی نفهمیدم
وااااای اره محشره من با اینک سز اورژانسی شدم ولی شوهرم برام گرفت خیلی خوب بود خدا خیرش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.