۵ پاسخ

من دوتا زایمان قبلیمم استفاده کردم راضی بودم واقعا برای سومیم میگیرم ان شاءالله....

منم گرفتم 2نیم شد

از کجا میگیری بیمارستان؟

من هم بچه سومم میخوام پمپ دردبگیرم

عه پس خوبه پمپ درد؟ آخه بعضیا میگن بی فایده بوده و اینا

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی