۱۱ پاسخ

دوز تجویزی دکتر پسرم
هر۱۲ ساعت یک قطره چکان کامل یا یک قاشق چای خوری
بعد دوماهگی هر ۸ ساعت ۲ونیم سیسی
ولی من همشو نمیدادم وقتی درد داشت میدادم

منم قطره هاشو اثرشو نمیبینم تو ۵ میل خودم یه کامل میدم بهش بابا از بسکه درد داره 🤦‍♀️

من ۸ ساعتی ۲ سی سی میدم

مگه نباید بعد از دوماهگی داد؟

دکتر به من گفت هر ۸ ساعت ۲ سی سی

یه قطره چکون بده
گرمچر عالیه

دکتر برا پسرم نوشت هنو بهش ندادم
ینی اثره؟
یکم بهترشد اخه

من ۲سی سی میدم

ایرانیشو دکتر نوشته بود 6ساعت 1 سی سی

این شربت به نظرم از همه ی شربت ها بهتره فقط نمی‌دونم چرا دکترا قبولش ندارن😐من دخترم اذیت بود چند قطره بهش دادم انگار آب رو آتیش بود

چند خریدی اینو

سوال های مرتبط