همیشه سعی کن اول با تغذیه بدنت قوی باشه بعدش فکر قرص باش اونجوری بهتره
من سرکلاژ کردم برای اینکه یبوست نگیرم و ریسک نکنم به دکترم گفتم میشه دو هفته قرص آهن نخورم گفت اره عیبی نداره ولی تغذیه مقوی داشته باش
دیگه نخوردی عیب نداره ولی از الان بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.