دوستان قرص آهن و اگه چهار شب نخوری عیب داره؟

۳ پاسخ

همیشه سعی کن اول با تغذیه بدنت قوی باشه بعدش فکر قرص باش اونجوری بهتره

من سرکلاژ کردم برای اینکه یبوست نگیرم و ریسک نکنم به دکترم گفتم میشه دو هفته قرص آهن نخورم گفت اره عیبی نداره ولی تغذیه مقوی داشته باش

دیگه نخوردی عیب نداره ولی از الان بخور

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد