ماکارانی خیلی سنگینه ممکن هم خودت هم نینی یبوست بگیرین
اگه خوردی یک الو یا ی چیز ملین بخور
من زیاد میخورم مشکلی نبوده خداروشکر
ی بار خوردم بچم داغون شد از دل درد
نه عزیزم عالیه
شیرت هم زیاد میشه
بشدت سنگین و نفاخ
ی بار بخوری پشیمون میشی از خوردنت
من خوردم
فک نکنم ماکارونی نفخ داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.