خانوما ماکرونی میتونم بخورم نفخ نداره

۷ پاسخ

ماکارانی خیلی سنگینه ممکن هم خودت هم نینی یبوست بگیرین
اگه خوردی یک الو یا ی چیز ملین بخور

من زیاد میخورم مشکلی نبوده خداروشکر

ی بار خوردم بچم داغون شد از دل درد

نه عزیزم عالیه
شیرت هم زیاد میشه

بشدت سنگین و نفاخ
ی بار بخوری پشیمون میشی از خوردنت

من خوردم

فک نکنم ماکارونی نفخ داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۶ ماهگی
مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۳ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی