یعنی الان اگه صارم بریم غیر این هشتادوپنج میلیون بازم باید دستمزد دکتر رو جدا بدیم مگه میشه اخه
اخه طبیعی ام من زنگ زدن چند جا پرسیدم مثلا سازم ۸۰سزارین طبیعی گفت ۷۰
اتیه ۸۰ با دستمزد دکتر ۱۲۰ اگه اتاق خصوصی ام بگیری ۱۰ تا ۲۰ میاد روش
من میرم بابک
کرجم همین شده واقعا سخته ماهایی که از طبیعی میترسیم الان سزارین میخوایم نمیدونم با این هزینه ها چیکار کنیم
فک کنم باید تو خونه بزاییم😵💫😵💫
منم تا قبل عید میخواستم سزارین شده اختیاری هم برم ولی چنان هزینه ها رفت بالا و شوهرا بیکار شدن که چاره ای جز اینکه ببینم قسمتم چی میشه ندارم
مادران ۸۵ پارسیان ۸۵ عرفان ۹۰ حالا غیر از دستمزد دکتر، واقعا نمیدونه ادم چیکار کنه با این هزینه ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.