دکتر میگه ارزش غذایی نداره ولی خب پسر من بخاطر طعمش که شیرینه یه دفعه دادم بهش استقبال کرد من دو تا بیسکوئیت و با شیر خودم حل میکنم میدم بهش
تا حالا ندادم من
به من گفتن بهش نده ارزش غذایی نداره
دکتر گفت در موارد ضروری بیسکوییت لوتوس یا بیسکوییت نستله ی سرلاک بده
حتا گعت یرلاکم در مواقع ضروری بده
نمیدم اصلا ارزش غذایی نداره
من دارم میدم میخوره دوست داره
نان روغنی گاهی میدم میخوره😅
من خیلی دوست دارم بدم هموز ندادم
ولی چایی اقلا نمیدم
بعضی وقتا یدونه میدم دستش میخوره
نمیدم چون هیچ ارزش غذایی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.