۹ پاسخ

دکتر میگه ارزش غذایی نداره ولی خب پسر من بخاطر طعمش که شیرینه یه دفعه دادم بهش استقبال کرد من دو تا بیسکوئیت و با شیر خودم حل میکنم میدم بهش

تا حالا ندادم من

به من گفتن بهش نده ارزش غذایی نداره

دکتر گفت در موارد ضروری بیسکوییت لوتوس یا بیسکوییت نستله ی سرلاک بده

حتا گعت یرلاکم در مواقع ضروری بده

نمیدم اصلا ارزش غذایی نداره

من دارم میدم میخوره دوست داره
نان روغنی گاهی میدم میخوره😅

من خیلی دوست دارم بدم هموز ندادم
ولی چایی اقلا نمیدم

بعضی وقتا یدونه میدم دستش میخوره

نمیدم چون هیچ ارزش غذایی نداره

سوال های مرتبط

مامان تيارام♥️ مامان تيارام♥️ ۵ ماهگی
مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۶ ماهگی