۴ پاسخ

منم نخوردم ی ماهگی رفتم بهداشت گف چشات و قیافت معلومه مکمل نخوردی دکترمم بهم گف خیلی مکمل بعد زایمان مهمه تا ۳ماه خوردن ۳۰ سالتو تضمین میکنه دیک بهم اهن و ومولتی ویتامین و کلسیم با فیفورته چیه مال کم خونی داد و واقعا خیلی بهترم قبلش اصلا جون تو بدن نداشتم بی حس بودم

من هرشب قرص آهن میخورم روزی یکی مولتی ویتامین و هفته ای یکی امگا

منم همنجور

منم تنبلیم میاد تا حالا دو سه تا کلسیم و دو سه تام اهن خوردم فقط

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۳ ماهگی