۴ پاسخ

معمولا از شروع شیش کمکی میدن چهار زوذه

من دخترم وزنش خوبه رفلاکسم نداره دکتر گفت از چارماهگی شروع کنم ولی من نکردم
چون ترسیدم ب غذا بیوفته لاغر شه گفتم حداقل یکم دیگه وزنش بالا بره ما ژنتیکی لاغر و بد غذاییم
نمیدونم چیکار کنم دخترم اینجوری نشه🤕🤕

عزیزم من پسرم ۵ ماهگی به تشخیص پزشک غذا کمکی شروع کردم براش
به اطرافیان کاری نداشته باش هرچی دکتر میگه همونو انجام بده

سلام عزيزم قبل شيش ماهگي نميدونم
اما بايد حاما پزشك بگه ميتونين قبل شيش كمكي شروع كنه يا ن سر خود نميشع

سوال های مرتبط

مامان 🐣جوجه🐣 مامان 🐣جوجه🐣 هفته دوازدهم بارداری