خدا لعنتشون کنه
همش پول بابت پوشک و نوار بهداشتی و شامپو میره
برنج و روغن و گوشتم که سر به فلک کشیده
حقوقا رو زیاد میکنن از اونور اجناس سه چهار برابر چ فایده
ارزو همه چی به دلمون موند
آرزو خیلی چیزا به دل جوونامون موند حروم شدیم تو این مملکت با این قیمتا کمرمون شکست
خواهر ۱۰ مدل شامپو گرفتی
دیگ چه انتظاری داری
از لیستت عکس بده مام تو خونه هیچی نداریم فروشگاه لازمم
جالب اینجاست که علاوه بر گرونی چیزا برکت هم ندارن زود ب زود تموم میشن
دیگه لذتشو ببر
عوضش امنیت داریم
واقعا جای گریه داره
مردم کارگر که کار نیست چکارکنن
عوضش شامپو زیاد خریدی🤣
پولای بی ارزش مااا واقعا چکار دارن میکنن با ما لنتتت
حالا چیا گرفتی واجبات بود یا نه چرت و پرت برداشتی همون مرغ و گوشت گوسفندی و روغن
شامپو کلیرو قیمت قدیم خریدی الان ۴۹۰تومنه
هعی من دیروز رفتم فروشگاه برا پسرم دخترم خوراکی بخر دوتا چیپس دوتا شکلات صبحونه بیسکویت سن ایج گرفتم شد 3تومن
یادش بخر سال ۹۰ مامانم با ۱۰ تومن پراید صفر خرید🫠🫠🫠🫠🫠
همه شامپون خو
چقدر سود کم شده تخفیف کم داشتن
از کجا خرید کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.