ماماناکیوی توبارداری ضررنداره بخورم؟

۶ پاسخ

نه خیلی م‌خوبه ویتامین سی داره
تازه برای یبوست م خوبه

نه اصلا چه ضرری داشته باشه

نه عزیزم عالیه فقط اگ قند داری کم بخور

نه گلم منم خیلی میخورم

نه بابا میوه چرا باید ضرر داشته باشه اخه

ن عزیزم ویتامین سی هم داره واسه یبوستم خیلی خوبه کلا خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سیروان مامان سیروان ۳ ماهگی
مامان کسری وبین راهی مامان کسری وبین راهی هفته سی‌ویکم بارداری