نخور عزیزم .سر پسرم خوردم فاویسم گرفت الان چقد عذاب وجدان دارم
من که نمیخورم تو بارداری
من یه بار خیلی هوس کردم یه کاسه خوردم
منم الان اینقدر دلم میخواد از این باقلا سبز هم دارم نمیدونم الان بزارم تا کی طول میکشه پخته بشه
من از اول تا الان دو سه باری خوردم
من که چند بار خوردم
نخور منم میخواستم بخورم گفتن رو هون تاثیر میذاره برا جنین خطر داره
نمیدونم والا منو که نذاشتن بخورم 🤦🏻♀️
اگه فاویسم نداری با خیال راحت بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.