خانوما باقالی بخورم ضررنداره ؟؟؟

۹ پاسخ

نخور عزیزم .سر پسرم خوردم فاویسم گرفت الان چقد عذاب وجدان دارم

من که نمی‌خورم تو بارداری

من یه بار خیلی هوس کردم یه کاسه خوردم

منم الان اینقدر دلم میخواد از این باقلا سبز هم دارم نمی‌دونم الان بزارم تا کی طول می‌کشه پخته بشه

من از اول تا الان دو سه باری خوردم

من که چند بار خوردم

نخور منم میخواستم بخورم گفتن رو هون تاثیر میذاره برا جنین خطر داره

نمیدونم والا منو که نذاشتن بخورم 🤦🏻‍♀️

اگه فاویسم نداری با خیال راحت بخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان کسری وبین راهی مامان کسری وبین راهی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سیروان مامان سیروان ۳ ماهگی
مامان کسری وبین راهی مامان کسری وبین راهی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی