خودتو نابود نکن شیر خشک هم بده لزومی ندارد کل شیرشون رو از سینه بخورن
عزیزم بچه اونقد ک به مادر خوشحال و شاد نیاز داره به شیر مادر نیاز نداره شیر خشک بده
خب اگه زیاد اذیت میشی شیر خشک بده بلاخره تو ام باید حالت خوب باشه که بتونی به کوچولو هات برسی
حق داری والا منم دخترم اونموقع عین چسب چسبیده بود بهم ۲سال و دو ماه شیر خورد از همه چی خسته شده بودم لعنت بود که به خودم میدادم تو خونه بیرون مهمونی هیچ حالیش نبود فقط شیر منو میخورد
انشالله زود شما هم از این بحران رد شی
و کوچولوهات بزرگ بشن ولی در کنارش ی شیرخشکم بده نزار از پا بندازنت
۷ ساعت مداوم میدی؟بچه ها دوست دارن بمکن با مکیدن اروم میشن اگه مدام شیر بدیم باعث رفلاکس و کولیک میشه پستونک بده بچه های من با پستونک تو گهواره راحت خوابشون میبره وقتایی ک شیر زیاد میدم بالا میارن
کلا شیر خودت و میدی؟
بابا دوتا بچه خیلی سخته شیر خودت و بدی من شیر خشک و هر ۳ ساعت میدم مابینش اگه گرسنه شن یا زود بیدار شن شیر اماده نباشه شیر خودم و میدم اصلا سیرشون نمیکنه اوایل بارها شده بود یک ساعت زیر سینم بودن بازم سیر نمیشدن و اینکه دراز کش بده بهشون نشسته کمر برای ادم نمیمونه
من شیرخشک قاطی شیر خودم میکنم میدم خیلی جواب میده سیر میشن قبلا منم مث تو بودم دکتر تجویز کرد خیلی راضیم هردوساعت ۲۰ یا۳۰ تا میدم یه پیمونه قاطی میکنم بعدشم پستونک سایز صفر بخر بده
خدا قوت عزیزم ❤️من یکی رومیدم ضعف میکنم خسته میشم
عزیزم هفت ساعت شیر چه خبره یا شیرت خیلی کمه یا بچه ها الکی میک میزنن من شیرم خیلی زیاد بود تو پنچ دقیقه بچه هام سیر میشدن علت یابی کن نه خودت رو اذیت کن نه بچه هارو خدا حفظشون کنه انشاالله بزرگ بشن جبران کنن برات بهشون افتخار کنی
عزیزم خدا هم زنارو مجبور ب شیردهی نکرده چ برسه به اقوام
بعدشم تایم شیردهی نباید انقدر طولانی باشه مگه معده ی بچه چقدره؟؟
توجه کن ببین تو مدت طولانی که شیر میخورن قورت هم میدن یا فقط دنبال مکیدنن؟
بنظرم پستونک بده
چون شیر خوردن هم حدی داره
خود شیر زیاد خوردن کولیک و دل درد میاره
منم شیر خودمو میدم به پسرم مثل خودت خسته میشدم باور کن یک ساعت نشسته بعد دراز بکش طوری بودم خواستم بلند بشم نمی تونستم بلند بشم از بدن درد استخون درد اینقد برام سخته شیر دادن اومدم شیر خشک دادم دیگه راحت شدم. شوهرم کمکم میده براش شیر خشک درست میکنه دخترم براش شیر خشک درست میکنه بهش میده حال روحیم خوبه خوبه ولی شیر خودم میدادم لباسام خیس میشدن از شیر یه لباسی باید بپوشیدی جلو یکی برا شیر دادن جلو همه هم نمی تونستم سینه در بیارم بعد کمر درد بشینی شیر بدی هم بشی ولی شیر خشک خیلی راحته خیلی بعد دل درد نمیگیره شیر خشک. اینقد هم حال روحیم خوبه با شیر خشک
کلن شیر خشک بده خودتو راحت کن
ای خدا من ارزوم بود دخترم سینه امو بگیره نگرفت فقط شیر خشک میخاست چرا بچها اینجوری ان
گهواره ننو بخر
خدا صبربهت بده این امتحان ودر وجودت دید که دوقولوبهت داد
ای بابا چرا خودتو اذیت میکنی عزیزم منم دوقلو دارم شیرخشک میدم. گه گاهی سینمم میزارم دهنشون. اینجوری افسردگی میگیری منم همینطور بودم. بچه سالم مادر سالم میخواد. اونایی که یکی دارن هم شیر خشک کمکی میدن چرا خودتو خسته میکنی اخه؟ اینا دوسه ماهشون بشه به هرحال شیرت نمیرسه به هردو باید شیرخشک بدی
دوقلو خیلی سخته برای خودت شیر بدی
عزیزم برو دارو خونه به دور چشم مادرشوهرت قرص بگیر
این بچه ها به مادر نیاز دارن نه شیر
شیردوش برقی بخر راحت میشی،هم بدوش بریز تو شیشه بخورن هم با سینه شیر بده بهشون که شیرتم خشک نشه
باور كن خودت كه شير ميدي خيلي راحت تره شير خشك خيلي خيلي سخت تره
دوقلو سخته عزیزم کاش شیرخشک بدی
اشکال نداره عادیه فداتشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.