لعنت بهش 😩
لعنت بهش😖😖
چرا تموم نميشه🤦🏻♀️
الان ده روزى ميشه ك نورا بدترم شده بجاى اينكه بهتر بشه😣
سلام از هشت ماهگی و ادامه دار بودنه همچنانه رفلاکس پنهان پسرم😑
نه عزیزم معمولا ۶ تا ۸ ماه رو به بهبودی میره دیگه تا یکسال کامل خوب میشن
پسر من چند روز دیگه شش ماهش میشه ولی کمتر نشده تازه جدیداً یکمم بالا میاره🥲
با اینکه شیرخشک مخصوص میخوره و همه موارد رفلاکس و حساسیتش رو کنترل میکنم
لعنت ب رفلاکس پنهان
نمیدونم منم امیدوارم😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.