رفلاکس پنهان تا ۶ ماهه؟

۷ پاسخ

لعنت بهش 😩

لعنت بهش😖😖
چرا تموم نميشه🤦🏻‍♀️
الان ده روزى ميشه ك نورا بدترم شده بجاى اينكه بهتر بشه😣

سلام از هشت ماهگی و ادامه دار بودنه همچنانه رفلاکس پنهان پسرم😑

نه عزیزم معمولا ۶ تا ۸ ماه رو به بهبودی میره دیگه تا یکسال کامل خوب میشن

پسر من چند روز دیگه شش ماهش میشه ولی کمتر نشده تازه جدیداً یکمم بالا میاره🥲
با اینکه شیرخشک مخصوص میخوره و همه موارد رفلاکس و حساسیتش رو کنترل میکنم

لعنت ب رفلاکس پنهان

نمیدونم منم امیدوارم😢

سوال های مرتبط

مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی و الینا مامان امیرعلی و الینا ۵ ماهگی