۲۶ پاسخ

کجایی این سونو گفته خارج رحمه؟قراره بهم کمک کنیم نه جواب الکی بدیم
نوشته کیست داری با دارو درست میشه
جداره رحم زخیمه با دارو درست میشه
جنین دیده نشده اثری هم از حاملگی نیست
اگر بنا شما مثبت بود زیر عدد ۱۵۰۰اصلا هیچی دیده نمیشه من تجریش داشتم
نوشته یک مدت بعد مثلا چند روز یا یک هفته دوباره آزمایش تیتر بتا بده اگر بنا بالا رفته بود دوباره سونو تکرار کن
همین موفق باشی

قبل قلب مگه برای تشخیص ساک بارداری نمیرن؟ توهفته پنج میرن برای ساک بارداری، چطوری رفتین برای تشکیل قلب

عزیزم اصلا نترس بتارو تکرار کن اگه بالا رفته بود
و درد شدید یا لکه بینی نداشتی صبر کن تا یکی دو هفته من ۶ هفته سونو دادم گفتن هیچی تو سونو نیست
بتاهم میرفت بالا
بعد یک هفته ساک بارداری رو دیدن چون یه موقع لقاح دیر بوده کوچیکه ندیدن

عزیزم اول بتات رو هر ۴۸ ساعت ۲ یا ۳ بار تست کن که دو برابر بالا بره،بعدش ی سونو داپلر بده که انشاالله مشخص شه داخل رحمه،من وقتی بتام پایین بود جنین دیده نمیشد

وقتی آزمایش دادم دکترم واسم شیاف نوشت استفاده میکنم واسه همین پریود نمیشم

عزیزم حامله نیستی تازه کیستم داری

علایم نداری حال تهوع یا کمر درد شدید؟؟

فک کنم بخاطر کیست ازمایشت مثبت شده

کیست داری فقط

تیتر بتا رو چک کردی عددش چن بود؟ممکنه بارداری پوچ یا شیمیایی باشه برای خارج رحمی واژینال مشخص میشه بنظرم

برو سنو واژینال اگه خارج از رحم باشه مشخص میشه

مگه خود سونو بهتون نمیگه؟؟

کیست داری

یه هفته صبر کن حالا بعد برو دوباره سونو بده

فعلا جنین نیست یه کیست هم داری

آزمایش خون بتا دادین؟

اخه آزمایش مثبت بود شاید زود رفتم یا نه

بچه ای نیست خواهر

راجبه بارداری چرا هیچی نگفته؟

قشنگم اصلا جنین نیست🥺

ساک حاملگی و جنین دیده نشده
دوباره آزمایش بتا بده

بتات مثبت بود؟زده حاملگی نیست

چیزی از حاملگی نگفته تو این سنو

خواهش جواب بدین

خارج رحمه

اصلا جنین رویت نشده

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری