خانوما کسی پیش دکتر صدیقه حنطوش زاده رفته دکتر خوبی هس؟؟

۳ پاسخ

به همکار هم داره تو مطبش دکتر مرجان احمدی.من پیش دکتر احمدی رفتم خیلی مسلط و وسواسیه.

اره شنیدم اسمشو خیلی تکرار میکنن انگاری جزو بهترینای تهرانه

من از اول بارداری تحت نظرشم شلوغی مطبو فاکتور کنم من راضیم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ارمان و فرهان مامان ارمان و فرهان ۵ ماهگی