۷ پاسخ

دکتر رژیم ک‌میری یهویی نمیگه کم بخور ک خسته بشی و نتونی ی هفته ک بگذره میری برنامه بعدی مثلا با دوز کم غذا خوردن

یکی از دوستان من فقط با حذف قند و شیرینی و پیاده روی و ورزش طی یکسال ۱۳ کیلو کم کرد.میگفت هیچ رژیم خاصی هم نگرفتم.فقط همینا

اشکال نداره باید خیلی کم کم وزن کم کنی وگرنه عین من استپ وزنی میگیری

من الان نمونه رو که بهت داده دیدم .
واقعا خوبه
منم اینجوری وزن کم کردم . ولی واقعا طبق رژیم بری جلو

ساندویچ مرغ
مرغ گریل شده
خوراک نخود فرنگی

اینو نیاز نبود دکتر بگه ک منم میگفتم بهت😁

عزیزم یعنی فقط گفته نصف کن مقدارشو نگفته رژیم بهت نداده!؟!؟!؟؟

سوال های مرتبط

مامان رایانی🥹😍 مامان رایانی🥹😍 ۳ سالگی
بنظرتون ی روزی مردم کشورمون ارامش و شادی و تجربه میکنن😓💔
هم تو این برنامه همه اطرافیانم دارم میبینم هیچکی حالش خوب نیست همه تو فشارن 😔😭
من خیلی وقته ک فکرم درگیره به نداشتن ماشین خونه اجاره خونه آینده آینده آینده پسرم.....💔

امیدوارم ی روزی شادی نصیب هممون بشه ک ما هیچوقت لایق همچین روزای سخت نبودیم....😔


به امید روزای قشنگ هم برای مردم کشورم همه ایران خانوم💚🤍❤️
شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک