۱ پاسخ

من گندم پوسکنده و گوشت گاهی وقتا یه تیکه مرغم میندازم ویدونه پباز سالم ویه تیکه دارچین میذارم بپزه بعدش گندم ازصافی رد میکنم پوسته هاش گرفته شه وگوشت میکوبم بایکمی از گندم وباهم قاطی میکنم یه تیکه کره و قلم بهش اضافه میکنم چند قل خورد امادس

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی👧🐥 مامان جوجه رنگی👧🐥 ۲ سالگی