۵ پاسخ

پستونک بزاردهنش بزارروپاهات بخوابون بعداروم پستونکشودربیاربهش شیربده

دقبقا الان تو این وضعیتم از گشنگی نمیتونه بخابه ولی شیر نمبخوره .تو خواب میدم دهنشو باز نمیکنه

حالا شیر خوردنشم ک با اداعه بماند

واقعا چرا بچه های الان اینطورین
بخدا قدیم این چیزا نبود بچه ها همچنین شیر میخوردن و تپل بودن ولی بچه های الان همه چی هست و خیلی بدن من دخترم ۲روزه فقط نق میزنه میگه منو بغل کنین میزارم زمین مثل ابر بهار گریه میکنه .
با هیچ چیزم سر گرم نمیشه ن جغجغه ن موزیک ن تشک بازی هیچی ۲روزه واقعا خسته شدم

بخوانش
منم میخابونم شیر میدم🥲

سوال های مرتبط