میشه در مورد کولیک بگین چی هست چجوریه

۱ پاسخ

همون نفخه فقط یه دوره ای داره باید حتما بگذره تا بچه خوب بشه... بچه بی قراری میکنه، زور میزنه، به خودش میپیچه

سوال های مرتبط