۷ پاسخ

والا هشت ساعت ناشتایی خوبه ولی اگه تحمل داری ده ساعت ناشتا باش. منکه همون هشت ساعتم بزور تحمل کردم. چون بعد شربتم نباید همچنان صبونه خورد

8ساعت

8-10 ساعت باید ناشتا باشی

باید ۸تا ۱۰ ساعت چیزی نخورده باشی

به من گفت از ۱۰ و ۱۱ چیزی نخور فقط آب

آره هشت ساعت باید ناشتا باشی منم‌ فردا صبح آزمایش دارم

آزمایشگاه میگه ۱۰ساعت

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری