والا هشت ساعت ناشتایی خوبه ولی اگه تحمل داری ده ساعت ناشتا باش. منکه همون هشت ساعتم بزور تحمل کردم. چون بعد شربتم نباید همچنان صبونه خورد
8ساعت
8-10 ساعت باید ناشتا باشی
باید ۸تا ۱۰ ساعت چیزی نخورده باشی
به من گفت از ۱۰ و ۱۱ چیزی نخور فقط آب
آره هشت ساعت باید ناشتا باشی منم فردا صبح آزمایش دارم
آزمایشگاه میگه ۱۰ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.