بعداززایمان چه چیزایی نباید بخورم ؟؟؟

۸ پاسخ

بهتره بگی چیزی میتونم بخورم من درهمون وضعیتم🥲

بهتر بگین چی بخورم🙄بیشتر باید مایعات و غذاهای اب دار بخورین و هرچیزی ک شکم نرم کنه

هرچیزی ک شکم سفت میکنه، هرچیزی ک باعث نفخ میشه😅

به نام خدا همه چی بخور فقط گرمی جات تا ده روز نخور که زردی نگیره بچه

حبوبات نخور باعث نفخ میشه
چیزای شور،ترش،تند
جیگر

من شنیدم حبوبات و لبنیات و ادویه نباید بخوری
اگه زردی داره گرمیجات هم نباید بخوری
🙉

خیلی چیزا عزیزم😀

غذا های ترش و شور و تند نخور هم برا خودت هم برا کوچولت خوب نیس شیرت بد مزه میشه نمیخوره و شکم درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی