بهتره بگی چیزی میتونم بخورم من درهمون وضعیتم🥲
بهتر بگین چی بخورم🙄بیشتر باید مایعات و غذاهای اب دار بخورین و هرچیزی ک شکم نرم کنه
هرچیزی ک شکم سفت میکنه، هرچیزی ک باعث نفخ میشه😅
به نام خدا همه چی بخور فقط گرمی جات تا ده روز نخور که زردی نگیره بچه
حبوبات نخور باعث نفخ میشه
چیزای شور،ترش،تند
جیگر
من شنیدم حبوبات و لبنیات و ادویه نباید بخوری
اگه زردی داره گرمیجات هم نباید بخوری
🙉
خیلی چیزا عزیزم😀
غذا های ترش و شور و تند نخور هم برا خودت هم برا کوچولت خوب نیس شیرت بد مزه میشه نمیخوره و شکم درد میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.