انجیر بخورخاکشیر وآب ب صورت ناشتا بخور... منم اینجوری شدم فقط انجیر چاره ی کارم بود... بعد ۶ ماهم لاکسی ژل میخوردم ... اگ محلش ندی بواسیر وبیرون زدگی وهزارتا مریضی دیگ میگیره آدم
شربت لاکسی ژل بخور
اگه یبوستی باید مایعات فراوون و سبزیجات بخوری،آلوچه و لواشک هم خوبه بخوری،با روغن زیتون داخل سالاد بریز بخور بهتر میشی،من آخرای بارداریم اینطوری شده بودم
منم اوایل بارداری یبوست شدم اگه تهوع نداری مایعات زیاد بخور خاکشیر با آب ولرم بخور آلو و کیوی هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.