۷ پاسخ

روغن نارگیل بادام زیتون وازلین فقط چرب نگه دار و نخارون

باید پوست شکمتو نرم نگه داری ک ترکا کش میاد اذیتت نکنه یه روغن نارگیل بگیر از عطاری زیر ۲۰۰تومنو هم بوی خوبی میده هم خاصیت گرمی داره من از دوماهه زدم یشب درمیون کلا درحد چندتا ترک زدم اونم نفهمیدم اصن ،اذیتم نکرد خلاصه بگیر بزن تا اذیت نشی

چرب کن حالا با هر روغنی روغن نارگیل روغن زیتون روغن‌بچه

ست هاي بیمارستانی ۷ تیکه
صد در صد پنبه
با طرح و رنگ دلبر
دخترونه و پسرونه
موجود کردیم
کافیه یه سر به کانال روبیکامون بزنی
قیمت خییییلی مناسب تر از مغازها براتون درمیاد
پول یه سه تیکه که از مغازها میخری تو کانال من ۷ تیکه بیمارستانی بخر 😍

ایدی کانال روبیکا
‏@niniheed1

شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

من روغن زیتون میزنم سوزش و خارشش کمتر میشه

ادویه کلا بزار کنار و هرشب چرب کن

با روغن بادوم شیرین هرشب چرب کن

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم روزهای ابتدایی تولد