بخارپز میکنم و با کره له میکنم
دوقاشق چای خوری هم آب جوش میریزم هم میزنم
قاشق قاشق میدم بهش
سیبزمینی آبپز که شد پیاز داغ میکنم زردچوبه نمک فلفل
یکمم نعنا میزنم تفت میدم سیبزمینی هارو اضافه میکنم و میکوبم
سیب زمینی زوده هنوز پوره سیب درختی بخارپز بده
من یه تیکه سیب زمینی میزارم اب پز میشه ، لهش میکنم ، میزارم توی پستونک میوه خوریش ، خودش میخوره ، با کره براش درست کردم اوق میزد دوس نداشت طعم کره رو، اینطوری میدم خیلی دوس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.