۴ پاسخ

من نداشتم اطلاعی ندا م ک جوابتو بدم گلم
بهتر نیست تماس بگیری به مطب دکترت بگی منشی براتون بپرسن عزیزم؟
ماهمه مثل خودتیم تجربیاتمون ناقصه ممکنه اشتباه بگیم

طبیعیه عزیزم

منم زمان پریودم که میشه درد پریودی دارم یکی دو روز بعدش رفع میشه

اگه شدید نیس هردردی طبیعیه مگر اینکه شدید باشه باید بری دکتر سعی کن سنگینی بلندنکنی

سوال های مرتبط