۱ پاسخ

من رفته بودم بیمارستان برای اینکه سینه ام ورم کرده توش شیر مونده بود
رفتم قسمت اهدای شیر که با دستگاه شون شیرمو بدوشن گفت اگه رژیم تغذیه داری شیرت اصلا به درد اهدا نمیخوره گفتم چرا گفت مواد غذایی و مغذی داخلش در پایین ترین سطح خودشه که ما اینجا بخواییم نگهداری کنیم عملا بیفایده است

سوال های مرتبط