۸ پاسخ

من قطره کولیکز میدم روزی سه بار ، شکمشو با روغن کنجد ماساژ میدم با شال می‌بندم که گرم باشه ، آروم میشه حرکات مربوط به کولیک رو انجام بدید زودتر دفع انجام می‌دن راحت میشن

ببرش تو ماشین
دختر من تو ماشین آروم میشد
و قطره اینفاکول
شربت بی بی کولیک باریچ

فقط باید زمان بگذره تا بهتر بشن

دمر میگرفتیم رو دستمون منو شوهرم نوبتی ، پستونک دهنش ، گهواره ای تکون میدادیم راه میرفتیم کمتر گریه میکرد
از ۱۰ ، ۱۱شب تا ساعت ۳، ۴ صبح که میخوابید

من انواع قطره روی پسرم امتحان کردم فقط قطره کولیف جواب داد قبلا فقط شب میدادم خیلی تاثیر نداشت چند روز سه وعده بهش میدم خداروشکر دل دردش آروم میکنه و شب راحت میخابه. شنیدم اینفاکول هم خوبه ولی من نتونستم پیدا کنم گیر نیومد.

اگر مشکل مالی ندارید اینفاکول عالی بود

پدی لاکت بده خیلی تاثیر داره بعدم زود میگذره انگار خیلی زود میگذره

پسر من خیلی جیغ میزد گریه میکردم بردمش دکتر بهش قطره داد
خودمم همش رعایت میکنم چیزای نفاخ نخورم

سوال های مرتبط

مامان آروشا مامان آروشا ۳ ماهگی
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ ۱۰ ماهگی