عزیزم به شما هم گفتن دولیکوسفالیه سر جنین ؟
عزیزم رفتی سونو
من ۳۱بود دکترم گفت خوبه .
ولی خب مراعات کن
اره عزیزم خوبه
برای منم ۳۲ بود ولی رعایت داشتم پله بخصوص مهمه
اره به طول سرویکس دقت نکن به اینکه تو ان تی و انومالی چقد بوده چقد اومده پایین دهانه رحمت سفته یا نرم باید دقت کنی اگ مثلا از انومالی تا الان دوسه تا اومده پایین مهمنیست
بله خوبه،فقط کارای سنگین مثل جاروبرقی اینا زیاد انجام نده
لب مرزی ها. شیاف استفاده کن. براتو زوده از الان اینقد باشی. من الان 30 هستم تو 36 هفته.. زیاد فعالیت نکن
منم همین بودم دکتر گفت بیشتر استراحت کن کارای سنگین نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.