دوستان شیر آپتامیل خوبه یا نان ؟

۹ پاسخ

آپتامیل

اپتامیل خوبه نان سنگینه ولی وزن دهیش خوبع

آپتامیل گرونتره ، آزاد ۴۲۰ تومن ولی با سهمیه ۲۲۰ تومن. اکثر مواقع هم سیستم قطعه و مجبوریم آزاد بخریم، همه داروخانه ها هم نمیارن، شبانه روزیا گیر میاد

اپتامیل

من اپتامیل به پسرم میدادم خیلی راضی بودم الانم به دخترم همینو میدم

من به دخترم تا دوماهگی نان میدادم دو کیلو اضافه کرده بود اما کمی بهش حساسیت داشت حالا دکتر آپتامیل داده، دوسه روزه دارم بهش میدم

اپتامیل گیر نمیاد سخته

اپتامیل

آپتامیل

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی