۵ پاسخ

عزیزمم یکم ارامش بگیر بچه خیلی موقعها از نا ارومی ما بهم میریزه شیرشو بگو عوض کنه دکترش

منم همینجوری نق نقو شده بود بچم و شیر درست نمیخورد البته شیرخودمم میخورد
بردم دکتر گفت وقتی دوبرابر وزن اولیه یشه و ۶کیلو بشه دیگه شیر سیرش نمیکنه شروع ب غذاکردم و اروم شده

کاش نزدیک بودیم میاوردم نگه میداشتم یکم استراحت میکردی

بچه من دو‌هفتصد به دنیا اومد الان پنج کیلو هم نشده دکترش میگه فضوله😂😂همه بچه ها همینن منم خی راه ببر هی نق بزن شصت تا هم نمیخوره منم کمک ندارم خدا خودش صبرمون بده

نی نی منم همینجوری شده طبیعیه

سوال های مرتبط