۱۱ پاسخ

سینه هات رو زیر آب گرم ماساژ بده تو حمام

درمورد سردرد هم دقیقا تا ۲۰ روز اینطور بودم و زار میزدم این بخاطر امپول بی حسی که تو کمر تزریق میشه هست نباید سرت و تکون میدادی.الانم برو متخصص مغز و عصاب برات دگزا بده استفاده کن شنیدم تاثیر داره
منکه اطلاعات نداشتم بیست روز تمام درد کشیدم زار زدم تا دوره اش تموم شد و گذشت

من سینم نوک نداشت حدود ده روز سر شیشه ای میذاشتم نوک سینم بچم به اون میک میزد میخورد تا شیر برسه به دهنش.بعدش یه سرنگ رو سرش و بریدم و مینداختم به نوک سینم و ته سرنگ و میکشیدم بالا
عین امپول که بخوای بکشی!!!
سینم زخم شد عفونت کرد خیلی اذیت شدم اما درنهایت نوک سینم دراومد

تا می تونی با روغن زیتون چرب کن بعد به شوهرت بگو ماساژ بده بعد بدوش

حتما سینه هات رو بدوش با شیردوش وگرنه دیوونه ات میکنه دردش

وای من داشتم میمردم آب و نسکافه زیاد نجاتم داد

رابط سینه بخر از شیرت بدوش با قطره چکان بریز رو رابط تا بچه ات مک بزنه و به مرور راه بیوفته
بهترین راه حلله

برو داروخونه رابط سینه بخر میگیره

سینه هاتو یه مقدار بدوش

برای دردت شیاف بزار دکتر من گف هر ۴ساعت استامینوفن ۵۰۰بخور

برای دردت شیاف بزار برای سینه ات هم رابط بخر

سوال های مرتبط